Dynagel 2000 – Płyn do chłodnic 5L

(1 opinia klienta)

40,38  brutto

Na stanie

SKU: DYN5 Kategoria: Tag:

Opis

Dynagel 2000 – Płyn chłodniczy 5L

Specjalistyczny płyn do chłodnic Dynagel 2000 został stworzony, by zapewnić jak najlepsze działanie układu chłodzenia w samochodzie. Posiada certyfikat G12, co pozwala używać go we wszystkich typach układów chłodzących. Wyprodukowany został na bazie substancji organicznych. Zapewnia całkowite zabezpieczenie układu chłodzenia przed działaniem niekorzystnych substancji. Temperatura wrzenia to 130°C, a zamarzania to aż -37°C.

 

Płyn chłodniczy Dynagel 2000 jest mieszalny z innymi płynami oraz gotowy do użytku

Nie trzeba go mieszać w odpowiedniej proporcji z wodą destylowaną, w przeciwieństwie do koncentratów. Dynagel można bezpiecznie mieszać z innymi płynami chłodniczymi. Co więcej, w jego skład nie wchodzą trujące azotyny i fosforany, co czyni go bezpiecznym dla środowiska. Płyn chłodniczy Dynagel 2000 wyróżnia się wzorowym odprowadzaniem ciepła, co pozwala mu być odpornym na przegrzanie.

 

Dynagel 2000 gwarantuje kompleksowe zabezpieczenie układu chłodzenia w samochodzie przez 5 lat lub 1 000 000 kilometrów

Kolor płynu: Czerwony / Różowy

 

Płyn do chłodnic Dynagel 2000 w opakowaniu 5 litrów spełnia normy następujących producentów:

  • CHRYSLER (MS 9176),
  • CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4),
  • FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A),
  • GM (1899 M, US 6277 M),
  • OPEL GM (QL130100),
  • JOHN DEERE (H 24 B1 & C1),
  • LEYLAND TRUCKSMACK (014GS 17004),
  • MAN (248, 324 (SNF) & B&W D 36 5600),
  • MERCEDES (MB 325.3)
  • RENAULT(41-01-001),
  • VW (TL 774F),
  • VOLVO (LTS 22 AF 10),
  • ASTM D3306,
  • ASTM D 4985,
  • SAE J 1034,
  • BS 6580 (1992),
  • FFV Heft R443,
  • CUNA NC 956-16,
  • UNE 26361 – 88,
  • NATO S 759.

Pozostałe płyny do chłodnic Dynagel:

Dodatkowe informacje

Pojemność

1 Litr, 5 Litrów

1 opinia dla Dynagel 2000 – Płyn do chłodnic 5L

  1. Iwo Czerniawski

    Chyba jedyny płyn chłodniczy mieszalny z innymi. Stosuję na dolewkę, kiedy nie wiadomo co było wcześniej zalane

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *