Opis
Orlen Oil Platinum Ultor Plus 15W-40 przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I. Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów.
Oparty na najnowszej technologii NEO GUARD, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
- maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach
- czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
- stabilną jakość oleju
- długą żywotność silnika
- długie przebiegi między wymianami
- ochronę środowiska naturalnego
Parametry | Jednostki | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | – | 15W-40 |
lepkość kinematyczna w temp. 100°C | mm2/s | 14,4 |
wskaźnik lepkości | – | 139 |
temperatura płynięcia | °C | – 30 |
temperatura zapłonu | °C | 228 |
liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 11,2 |
popiół siarczanowy | % | 1,4 |
odparowalność wg Noack’a | % (m/m) | 10,5 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.