Opis
ORLEN OIL PLATINUM ULTOR EXTREME 10W-40 – Olej silnikowy 205 L
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V. Unikalna kompozycja baz syntetycznych niekonwencjonalnych i mineralnych uzupełniona zestawem wysokiej jakości uszlachetniających dodatków nowej generacji gwarantuje spełnienie najwyższych europejskich wymagań ACEA, API i producentów samochodów oraz wymogów ochrony środowiska.
Orlen Oil Platinum Ultor Extreme gwarantuje:
- Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe
- Czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
- Maksymalną moc silnika
- Spełnienie norm emisji Euro V, IV, III, II, I
- Znaczące obniżenie kosztów eksploatacji taboru samochodowego
- Spełnienie najostrzejszych wymagań producentów samochodów.
Platinum Ultor Extreme przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Może być z powodzeniem stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy . Zalecany jest także do wysokoobciążonych silników benzynowych.
W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier 3, EPA Tier 2 , EPA Tier 1.
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry | Jednostki | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | – | 10W-40 |
lepkość kinematyczna w temp. 1000C | mm2/s | 14,20 |
lepkość HTHS w 1500C | MPaˇs | 3,84 |
wskaźnik lepkości | – | 165 |
temperatura płynięcia | 0C | -42 |
temperatura zapłonu | 0C | 240 |
liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 12 |
popiół siarczanowy | % | 1,35 |
Odparowalność wg Noack’a | % (m/m) | 10,2 |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.