Skontaktuj się z nami już teraz!
📧 [email protected]️
Przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najważniejsze pytania na temat pozycjonowania stron i sklepów internetowych.
Oferujemy działania na stronie on-site oraz poza nią off-site. On-page, bo tak też jest nazywany, to nie tylko na techniczna kondycja strony, ale również opublikowane treści. Off-page natomiast to podnoszenie autorytetu domeny na przykład poprzez zamieszczanie linków do pozycjonowanej strony na innych, wartościowych stronach. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną wycenę!
W dosłownym tłumaczeniu SEO to optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. Przyjęło się tak również nazywać proces pozycjonowania, który prowadzi do zwiększenia ruchu z wyszukiwarek - nazywanego organicznym.
Niestety niewiele można tutaj zautomatyzować. Liczne narzędzia SEO pomagają nam w przeprowadzaniu analiz, zbieraniu danych, monitorowaniu działań konkurencji, śledzeniu postępów. Przedstawiamy jasno jakie działania będą potrzebne oraz rekomendowany przez nas budżet. Wspólnie dobierzemy zakres działań, miesięczny abonament, słowa kluczowe i formę raportowania. Jako ciekawostka - zdarzyło się nam zarówno, że Klientowi niesamowicie zależało na czasie i sam zaproponował dużo większy budżet na kilka pierwszych miesięcy. Dla stron wizytówek lokalnych firm (na przykład sklep motoryzacyjny w Tarnowie miesięczna opieka SEO nad stroną może kosztować już 379 zł netto miesięcznie.
Dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek ma wpływ na pozycje słow kluczowych w wyszukiwarce Google. Strona musi być osiągalna przez Googlebota, dostosowana do urządzeń mobilnych oraz komputerów, szybko się ładować, nie posiadać uszkodzonych podstron, zbędnych przekierowań, ani zbyt wielu linków wewnętrznych i zewnętrznych.
Treść na stronie posiada mocny wpływ na ocenę wartościowości strony przez googleboty. Ważne jest odpowiednie nasycenie i rozmieszczenie słów kluczowych, zoptymalizowane meta tagi oraz nagłówki.