Opis
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników Diesla (bez DPF)
- Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
- Pomaga przedłużyć okres eksploatacji silnika, zapewniając ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
- Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
CECHY SZCZEGÓLNE | KORZYŚCI |
---|---|
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell | Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami ograniczającymi moc i osiągi |
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją1 | Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania |
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem2 | Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej2 |
Aktywne oczyszczanie | Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości3 |
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju4 | Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju |
Niski stopień odparowania5 | Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami |
Wyjątkowa wydajność przy niskich temperaturach | Łatwiejszy rozruch przy niskich temperaturach, szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika6 |
Zatwierdzony przez producentów samochodów | Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi i stosowany przez Ferrari |
Długi czas eksploatacji | Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju |
Zgodny z nowoczesnymi paliwami | Może być stosowany w silnikach na biodiesel |
Specyfikacje i dopuszczenia: ACEA A3/B3, A3/B4; MB-Approval 229.5, 226.5; VW 505.00, Renault RN 0710, spełnia Fiat 9.55535-Z2
1W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VII przeprowadzone w niezależnym laboratorium
2W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40
3W oparciu o test czyszczenia silników wysoce zanieczyszczonych szlamem
4W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy utleniania i osadów według Sequence IIIG przeprowadzone w niezależnym laboratorium
5W oparciu o test lotności NOACK i zalecenia producenta sprzętu
6W porównaniu z olejami o wyższej lepkości
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.